Monday, March 15, 2010

Meeting Sana Meeting Sini


Baru-baru ini ahli keluarga Syurgawijr marah betul bila makan di Ali Café. Mereka ingin jumpa manager Ali Café. Ingin membuat aduan. Hidangan yang dipesan tidak kunjung tiba. Jawapan pekerja Ali Café sungguh mudah > manager pergi meeting!

Baru-baru ini juga Cg mengalami masalah yang sama. Bukan sekali, tetapi berkali-kali pegawai yang menguruskan kepala paip Cg > pergi meeting!

Pada mulanya apabila Cg buat aduan mengenai kepala paip, pihak customer servis akan membawanya ke meeting mingguan. Isu kepala paip yang tanggal cukup hebat > perlu dibawa ke meeting!

Selepas sebulan Cg bertanya sama ada isu kepala paip itu dah selesai ke belum. Pegawai di meja depan customer servis pun telefon pegawai atasnya. Telefonnya tergantung. Jawapannya sungguh cute > pegawai atasannya ada meeting di NJ!

Minggu lalu Cg berkunjung lagi ke customer servis. Isu kepala paip masih belum selesai setelah hampir enam bulan! Jawapannya pihak atasnya akan panggil kontrator untuk menyelesaikannya.

Selama berurusan mengenai kepala paip Cg tidak berpeluang bertemu pegawai atasnya, kerana > sibuk meeting! Kemudian pekerja di meja depan itu masuk ke dalam dan keluar dengan menyerahkan kepala paip untuk Cg pasang sendiri! (macam nak . . . . ke mukanya)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home