Wednesday, January 13, 2010

PErTEMuan @ NYP



Satu Pertemuan Yang Tidak DiJangka. Cg Bertemu Pelajar PH Menengah 4 (2010). Begitu Terharu !! Mereka Menjerit Kegembiraan Ketika Bertemu Di Kantin NYP Semasa Open House 7 Feb Yang Lalu.

Cg Mengajar Mereka Ketika Menengah 1 (2007). Kemudian Cg Bertukar Sekolah Ke YCK. Mereka Menganjurkan Majlis Perpisahan Yang Istimewa Untuk Cg. Mereka Sekelas Pelajar BM Membeli Sebuah Kek Yang Cukup Besar & Istimewa !! Tersentuh Hati Kerananya !

Setelah Berpisah 2 Tahun, Cg Benar-Benar Teruja ! Jika Dahulu Mereka Sebesar Suffi Atau Insyirah, Cg Seakan Tidak Percaya Melihat Penampilan Mereka Yang Sungguh Dewasa Baik Dari Segi Fizikal Mahupun Pemikiran !!

Kelas Ini Menunjukkan Kesungguhan Mempelajari BM. Dalam Seusia 12 Tahun Mereka Kreatif Dari Segi Penulisan & Pertuturan - MeNyanyi, BerLakon, BerBincang, BerPidato. Keghairahan Mereka Menjadikan Kelas BM Cg > Hidup !!

Merekalah Pelapis Masa Depan Yang Akan Melestarikan BM !! Tahun Lepas (2009) Cg Bertemu Ciri Kelas Yang Sama Di YCK. Mereka Merayu Untuk Bersama Tahun Ini. Tetapi Keadaan Tidak Mengizinkan!

Detik-detik Kemesraan Inilah Yang Menjadikan Kerjaya Sebagai Seorang Pendidik Begitu Tinggi Nilainya. Setiap Pagi Begitu Ghairah Untuk Ke Sekolah !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home