Monday, July 23, 2007

AniQmania GalaXy



HaziQo : Yee yeeh . . Kami adalah pasangan gusti yee yeeh! Tag team dari AyanGzo PunGGoleRo. Saya HaziQo dan teman saya BatRiSyo akan patah-patahkan tulang ayam anda. Yee yeeh! Senjata saya ialah perut saya. Awas! anda akan terpelanting bila kena perut saya. Yee yeeh!

BatRiSyo : Mamamama . . . Senjata saya ialah mulut saya. Saya akan masukkan apa saja ke mulut saya. Mamamama . . .Saya akan gigit! Saya akan kunyah! Saya akan jilat! Saya akan mamamama . . .

HaziQo : Yee yeeh! Kami juara GuStiMania 0707. Adik kami AniQo telah kalahkan tag team daripada MyKiDz dan JomLepak pada 21 07 07 di TMC. Yee yeeh! Adik kami lebih dahulu minum susu gantung! Yee yeeh!

BatRiSyo : Mamamama . . . Kepada tag team SyugaWijr (IraRo, SuffiO & HaatiMo) dan Ylo Inda House (JuliaNo, ImanDo & NaDiro) terima kasih kerana menyokong kami di gelanggang TMC! Mamamama . . .

# Hadiah Juara : Bekalan Pampes Selama 999 Hari

0 Comments:

Post a Comment

<< Home