Wednesday, July 18, 2007

1 MisteRi VIII

Alhamdullilah. Sejauh ini usaha TamanBahasa mula membuahkan hasil. TamanBahasa telah mula menerima pelbagai cerita MisteRi yang dikirim oleh anda yang ingin merialisasikan impian kita bersama. Membukukannya menjadi 1 MisteRi!

TamanBahasa memahami segala kesulitan yang dialami oleh para penyumbang. Selain masalah isi cerita, masalah utama ialah tiada masa untuk menaip. Hampir setiap hari kita dibebankan dengan pelbagai tugas yang tiada tanda noktah.

Setelah menerima bahan-bahan yang anda kirimkan, kini TamanBahasa mula mengorak langkah kedua. Untuk pengetahuan anda semua, insya Allah TamanBahasa akan mengadakan rundingan dengan pihak penerbit buku pada 07 Ogos 07. Diharapkan rundingan itu akan merealisasikan impian kita menjadi realiti.

Untuk mencapai impian, kita memerlukan pengorbanan. Pengorbanan masa untuk menulis dan menyemak sesuatu hasil karya penulisan.

Kepada penyumbang, TamanBahasa mengucapkan jutaan terima kasih dengan pantun dua kerat : Terima Kasih Daun Keladi. Jika Ada Kirimkan Lagi.

Sementara yang masih ‘terkial-kial’ terimalah pantun dua kerat pembakar semangat daripada TamanBahasa untuk anda : Sehari Sepotong Ayat. Esok Jadi Sebuah Hikayat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home