Monday, July 09, 2007

1 MisteRi VII

Setelah menimbangkan beberapa saranan, TamanBahasa kini meluaskan skop penulisan bukan setakat berfokus kepada MisteRi, tetapi juga kepada tema-tema yang menarik perhatian pembaca.

01. KembaRa

Pengalaman anda melancong ke pelbagai pelusuk dunia yang ingin anda berkongsi dengan pembaca. Sama ada kenangan yang terindah atau sebaliknya. Informasi ini berguna untuk para pelancong sebelum menjejakkan kaki mereka ke destinasi yang dituju. Jauh berjalan luas pandangan. Emelkan ke TamanBahasa.

02. DiaRi CiNta +16

Tema PerCiNtaan. Tetapi khusus semasa anda bersekolah menengah. Sejak di bangku sekolah gelombang tsunami perCiNtaan telah mula melanda para remaja yang masih menuntut. Ceritakan pengalaman anda berCiNta semasa bersekolah menengah. Sama ada gagal ataupun berjaya hingga ke jinjang pelamin. Sila emelkan CiNta Monyet ataupun CiNta Sejati anda ke TamanBahasa.

03. SkanDal +18

SkanDal berlaku di mana-mana. Penuh Rahsia! Kejutan! Ketegangan! Menjadikan ia isu hangat dan gosip sepanjang jalan kehidupan. Bila ia terbongkar, SkanDal menjanjikan serangan jantung tanpa dirancang! Emelkan SkanDal politik, rumahtangga, pertandingan, dana kebajikan atau apa saja SkanDal ke TamanBahasa.

TamanBahasa bersikap terbuka. Kecil tapak tangan nyiru kami tadahkah. Marilah kita sama-sama merealisasikannya menjadi kenyataan. Emelkan segala karya anda ke TamanBahasa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home