Friday, December 12, 2008

Kembara 3 Kota : 6



Kami tiba di stadium Manchester United pada pukul 5.00 petang. Peminat gilernya sudah mula masuk stadium. Di hotel kami juga ada bas rombongan yang menginap untuk menonton perlawan bola malam ini antara Man U dengan Aalborg.

Ketika stadium belum penuh kami mula masuk ke stadium. Alangkah terkejutnya kami. Tempat duduk kami di tepi padang di penjuru kiri. Depan sekali. Wow !!!

Kami bergambar sepuas hati. Setengah jam sebelum perlawanan kedua pasukan keluar memanaskan badan. Kami bernasib baik pasukan Man U berlatih di depan kami dengan jarak hanya 10 meter sahaja. Begitu jelas menatap wajah dan aksi mereka. Apa lagi kami melonjak dan menjerit-jerit macam orang kehilangan akal !!

Kami juga bernasib baik kerana dapat melihat ketiga-tiga gol jarangan di depan kami. 2 daripada Aalborg dan 1 daripada Rooney. Lihatlah ulang tayang jaringan di televisyen atau video, pasti anda akan melihat kami.

Setelah pulang cg menonton televisyen dan dapat mengecam kedudukan kami yang berlonggok di penjuru kiri tayangan ketiga-tiga gol tersebut.

Kami puas menyanyi, mengejek, menjerit ketika menonton dengan peminat giler Man U yang tidak putus-putus menyanyi. Glory Glory United !!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home