Monday, July 30, 2007

1 MisteRi XIII

Setiap cerita MisteRi akan dihiasi dengan ilustrasi pada awal cerita bagi memberikan gambaran atau idea mengenai cerita MisteRi. Ilustrasi ini bertujuan untuk menarik perhatian pembaca terutama golongan remaja, menimbulkan perasaan ingin tahu dalam diri mereka supaya membaca cerita MisteRi tersebut seperti ilustrasi 1 MisteRi XII

Setiap cerita MisteRi itu akan diakhiri dengan dicatitkan nama penyumbang dengan menggunakan nama blog masing-masing. Ia bertujuan untuk menghargai sumbangan di samping mempromosi blog penyumbang cerita MisteRi.

Diharapkan para blogger HMS setidak-tidaknya menyumbang sebuah cerita MisteRi. Kadang kala kita menganggap cerita (pengalaman) itu tiada apa yang menarik. Tetapi sebenarnya pada orang lain ia adalah sesuatu yang baru, dan menarik untuk dikongsi. Mengapa tidak emelkan ke TamanBahasa?

Atau jika ada saudara-mara atau kenalan atau rakan sekerja anda yang ingin menyumbang cerita MisteRi mereka, kecil tapak tangan nyiru TamanBahasa tadahkan. Hubungi emel TamanBahasa.

TamanBahasa telah mempromosikan projek 1 MisteRi sepanjang bulan Julai. Alhamdullilah. Terima kasih di atas sambutan peminat setia TamanBahasa.

Segala maklumat terkini akan dipostkan pada setiap malam Jumaat setiap minggu untuk pengetahuan para penyumbang. Teruskan menaip kemudian emelkan ke TamanBahasa.

Sama-sama kita jadikan impian menjadi realiti 1 MisteRi.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home