Thursday, November 11, 2010

TerBONGkar - EPiLOG


Semuanya sudah berakhir. Tiada jalan keluar. Singapura negara bebas yang mengamalkan kebebasan beragama. Tidak seperti di Malaysia yang berpaksikan perundangan Islam. Tindakan undang-undang akan dilaksanakan ke atas sesiapa yang murtad.

Kita tinggal dalam dunia tanpa sempadan. Dunia global yang terdedah dengan pelbagai gejala-gejala putih & hitam. Sama ada kita terpengaruh atau dipengaruhi ataupun mempengaruhi.

Episod TerBONGkar 1 hingga 11 ini belum berakhir kerana para pelakunya masih belum menghembuskan nafas terakhir. Pergolakan masih berlaku. Walaupun di permukaan air mengalir tenang, tetapi arusnya di bawah tidak dapat kita jangkanya.

Jika anda bertemu dengan watak-watak yang digambarkan secara kebetulan ataupun disengajakan, apakah yang anda akan lakukan? Sambutlah salam mereka dan ukirkan sebuah senyuman!

Mulai minggu depan kami akan membongkar satu lagi episod kehidupan. Realiti bukan fantasi. Episod kali ini diberi nama Cinta Terlarang. Hebat bukan! Skandal? Anda fikirlah sendiri!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home